مکان برگزاریمکان برگزاری


قم، بلوار غدير، بعد از شهرک قدس
  دانشگاه قم، تالار شيخ مفيد.

ارتباط با ماارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرک قدس - دانشگاه قم
کدپستي: 3716146611
تلفن دبيرخانه : 32103720- 025
تلفن همراه: 09122526726
فکس : 32103778 - 025
پست الکترونيکي:
hsh.congress@qom.ac.ir
رويدادهای مهم
برنامه همايش
حضور اشخاص برجسته حوزه و دانشگاه در همايش
اعلام نتايج داوري همايش انسان، جامعه، سلامت
برگزاري 8 پيش نشست
اطلاعيه هزينه هاي ثبت نام
برگزاری کارگاه ها
پوسترپوستر

پوستر حامیانپوستر حامیان
برگزارکنندگانبرگزارکنندگان

بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 191724
تعداد بازديد از سايت: 130143115
تعداد بازديد زيرپورتال: 191724
اين زيرپورتال امروز: 40
در امروز: 12169
اين صفحه امروز: 40
سه‌شنبه 14 بهمن 1393

نحوه ثبت نام در همايش

ثبت نام زود هنگام

   امکان ثبت نام زود هنگام در همايش مهيا شده است. ثبت نام زود هنگام از  اول خرداد 1394 آغاز شده و تا 31 شهريور 1394 ادامه خواهد داشت. پس از تاريخ ذکر شده، ثبت نام زود هنگام در همايش امکان پذير نبوده و فقط در محل برگزاري همايش، روز 22 مهر ماه 1394 ممکن خواهد بود.

   مزيت اين نوع ثبت نام آن است که شما مي توانيد با پرداخت هزينه ثبت نام از سي دي چکيده مقالات، هديه همايش و ناهار همايش بهره مند شويد، ضمن آن که با قطعي نمودن ثبت نام و پرداخت هزينه ها، اين امکان وجود خواهد داشت تا بتوانيد در کارگاه ها و ميزهاي صبحانه علمي سريع تر و بدون نگراني از تکميل ظرفيت آنها ثبت نام نماييد، ضمن آن که ما را نيز در برنامه ريزي بهتر براي همايش ياري خواهيد نمود. ثبت نام زود هنگام اولين همايشِ ملي بين رشته اي  "انسان، جامعه، سلامت" فقط به صورت آنلاين و از طريق سايت hsh.qom.ac.ir  امکان پذير مي باشد. همکاران محترم مي توانند با استفاده از کد رهگيري خود و از طريق گزينه پيگيري الکترونيکي ثبت نام جهت بررسي وضعيت ثبت نام خود به وبسايت همايش مراجعه فرمايند. 


نکته 1: اعلام کد ثبت نام

   براي تمام افرادي که از طريق سايت ثبت نام مي نمايند از طريق پيامک و پست الکترونيکي يک کد رهگيري اعلام مي شود که براي تکميل اطلاعات فرم و ثبت نام در برنامه هاي مختلف همايش، وارد کردن آن  الزامي است؛ لذا خواهشمند است کد رهگيري خود را يادداشت نموده و در نگهداري آن دقت به عمل آوريد.

  

نکته 2: قطعي شدن ثبت نام

   قطعي شدن ثبت نام بر اساس اطلاعات واريزي هزينه ثبت نام  و ليست بانکي صورت مي گيرد. مغايرت بين اطلاعات وارد شده و ليست بانکي، قطعي شدن ثبت نام را به تأخير مي اندازد. لذا خواهشمند است همکاران محترم اطلاعات مربوط به واريز هزينه ثبت نام اعم از شماره تراکنش واريز و شماره کارت واريز کننده را با دقت در فرم هاي مربوطه وارد کنيد. در صورتي که پس از گذشت 10 روز ثبت نام قطعي نگرديد، خواهشمند است با دبيرخانه همايش (32103720) يا شماره همراه (09122526726)  تماس حاصل فرماييد. براي قطعي شدن ثبت نام اعضاي محترم انجمن علمي پديده شناسي علوم سلامت ايران لازم است حق عضويت انجمن پرداخت شده باشد.

نکته 3: صدور کارت شرکت در همايش

   کارت شرکت در همايش افرادي که ثبت نام قطعي شده اند، پيش از همايش صادر مي شود و کارت افرادي که  در محل برگزاري همايش ثبت نام مي کنند در همان روز و پس از تسويه حساب مالي صادر خواهد شد.

نکته 4: ثبت نام در سامانه يکپارچه آموزش مداوم پزشکي کشور

   با توجه به بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و ضرورت عضويت در سامانه يکپارچه آموزش مداوم (اعم از مدون، سمينار، کنفرانس و کارگاه) توسط مشمولين قانون آموزش مداوم، همکاران محترم مي توانند با مراجعه به سايتwww.ircme.ir نسبت به انجام اين امر اقدام نمايند.   

راهنماي ثبت نام در همايش                                        راهنماي ثبت نام و ارسال مقاله

                                                   

تعداد بازديد اين صفحه: 2815
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)

همايش انسان جامعه سلامت
مجری سایت : شرکت سیگما