مکان برگزاریمکان برگزاری


قم، بلوار غدير، بعد از شهرک قدس
  دانشگاه قم، تالار شيخ مفيد.

ارتباط با ماارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرک قدس - دانشگاه قم
کدپستي: 3716146611
تلفن دبيرخانه : 32103720- 025
تلفن همراه: 09122526726
فکس : 32103778 - 025
پست الکترونيکي:
hsh.congress@qom.ac.ir
رويدادهای مهم
برنامه همايش
حضور اشخاص برجسته حوزه و دانشگاه در همايش
اعلام نتايج داوري همايش انسان، جامعه، سلامت
برگزاري 8 پيش نشست
اطلاعيه هزينه هاي ثبت نام
برگزاری کارگاه ها
پوسترپوستر

پوستر حامیانپوستر حامیان
برگزارکنندگانبرگزارکنندگان

بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 190600
تعداد بازديد از سايت: 129449360
تعداد بازديد زيرپورتال: 190600
اين زيرپورتال امروز: 40
در امروز: 25778
اين صفحه امروز: 40
اخبار و تازه هااخبار و تازه ها
رئيس دانشگاه قم عنوان کرد: لزوم بهره‌گيري از نظرات همه کارشناسان عرصه سلامت
تقدير از عوامل اجرايي همايش1395/2/23 پنجشنبه
رئيس دانشگاه قم گفت: رشته‌هاي زيادي با مسئله سلامت درگير هستند، بنابر اين براي رسيدن به الگويي جامع بايد از نظرات همه اساتيد بهره‌مند شويم.
آيت الله هادوي تهراني: در مساله سلامت يک نگاه سيستمي نداريم1395/2/23 پنجشنبه
به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، آيت الله مهدي هادوي تهراني در دومين روز از همايش ملي بين رشته اي انسان، سلامت و جامعه که در تالار انديشه دانشگاه قم خاطرنشان کرد: اگر مي خواهيم در حوزه انسان، جامعه و سلامت کار منسجم انجام دهيم بايد نگاه سيستمي داشته باشيم و بدانيم سلامت عنصر اصلي و تامين کننده سعادت انسان نيست.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي: سلامت روحي و جسمي باعث تقريب انسان به خداند متعال خواهد شد1395/2/23 پنجشنبه
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به تاکيد فراوان اسلام بر مساله سلامت گفت: سلامت جسمي و روحي باعث تقريب و نزديکي انسان به خداوند متعال خواهد شد و راه هاي کسب اين سلامت نيز در دين مبين اسلام مورد توجه جدي قرار گرفته است.
در دومين روز از همايش ملي انسان،جامعه و سلامت، چندين مقاله از سوي اساتيد و پژوهشگران ارائه شد1395/2/22 چهارشنبه
در دومين روز از همايش ملي انسان جامعه سلامت، که با حضور شخصيت هاي کشوري، استاني، اساتيد و محققان حوزوي و دانشگاهي در دانشگاه قم در حال برگزاري است، چندين مقاله ارائه و نشست هاي علمي نيز برگزارشد.
رييس انجمن پديده شناسي: ايجاد ارتباط بين رشته هاي مختلف جهت پرداختن به موضوع سلامت يک ضرورت است1395/2/22 چهارشنبه
رئيس انجمن پديده شناسي با بيان اينکه ايجاد ارتباط بين رشته هاي مختلف جهت پرداختن به موضوع سلامت يک ضرورت است، گفت: هدف از برگزاري همايش انسان جامعه سلامت، اين است که افراد از رشته هاي مختلف جهت پرداختن به سلامت که در جوامع امروزي ضرورت آن بيش از گذشته احساس مي شود، گرد هم بيايند و راهکارهايي اتخاذ نمايند تا جامعه سالم و انسان هاي سالم در آن جامعه باشند.
سخنراني دبير علمي همايش1395/2/22 چهارشنبه
دبير علمي همايش انسان، سلامت، جامعه با تاکيد بر اينکه رسيدن به سلامت انسان در حوزه‌هاي مختلف، نيازمند فراگيري علوم بسياري است، اضافه کرد: دانش‌آموختگان علوم مختلف بايد آموزه‌هاي خود را در کنار يکديگر قرار دهند تا بتوانند در حوزه سلامت به اهداف مورد نظر برسند.
آغاز به کار اولين همايش ملي انسان جامعه سلامت در دانشگاه قم1395/2/21 سه‌شنبه
اولين همايش ملي انسان جامعه سلامت صبح امروز 21 ارديبهشت ماه 95، با حضور معاونين وزارت بهداشت درمان و علوم پزشکي و معاونين وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مسئولين شوراي انقلاب فرهنگي و مسئولان استاني، جمعي از محققين و اساتيد حوزه و دانشگاه در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم آغاز به کار کرد.
نشست مشترک رياست دانشگاه قم و دبير علمي همايش ملي بين رشته اي « انسان، جامعه، سلامت» با جناب آقاي دکتر مخبر دزفولي با رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي1395/2/13 دوشنبه
در تاريخ 12/02/95 در محل شوراي عالي انقلاب فرهنگي جلسه مشترکي بين دانشگاه قم و شوراي عالي انقلاب فرهنگي در مورد همايش ملي بين رشته اي « انسان، جامعه، سلامت» برگزار شد. اين جلسه با حضور جناب آقاي دکتر مخبر دزفولي، رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي، جناب آقاي دکتر اسحاقي، معاون هماهنگي، و جناب آقاي دکتر محمدي مدير کل حوزه رياست دبيرخانه و جناب آقاي دکتر ديرباز، رياست دانشگاه قم و سرکار خانم دکتر ساطع، دبير علمي همايش « انسان، جامعه، سلامت» تشکيل و درباره راهکارهاي بهتر برگزار شدن همايش و استفاده از دستاوردهاي آن در سياستگذاري سلامت و شيوه هاي پيشگيري و درمان، بحث و گفت و گو شد.
هشتمين پيش نشست همايش انسان جامعه سلامت در دانشگاه باقر العلوم1395/1/21 شنبه
در ابتداي اين جلسه که در تاريخ 94/12/19 با حضور مسئولين دانشگاه باقر العلوم اساتيد و دانشجويان دانشگاه باقر العلوم و دانشگاه قم يرگزار گرديد، دکتر کرم الهي، معاونت پژوهشي دانشگاه باقر العلوم، ضمن خوشامد گويي فرمودند که تاسيس دانشگاه در 80 سال پيش مبتني بر علوم تجربي محض است که بي ارتباط با اعتقادات، افکار و مباني نظري است و در اين علم پا به رفتار، غريزه لحاظ ميشوددر حالي که پايه رفتار، فطرت است
123>>>
تعداد بازديد اين صفحه: 44011
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)

همايش انسان جامعه سلامت
مجری سایت : شرکت سیگما